Voorgangers in de hel   5 comments

Vanaf 4:30 minuten van dit filmpje zien we hoe deze man die werkelijk in de hel en in Gods Koninkrijk is geweest hoe hij op deze manier gezie heeft welke pastors c.q. voorgangers er in de hel zitten.

  1. Door seksuele hoererij en naar bed gaan met vrouwen in zijn gemeente.
  2. Door occulte machten laten zegevieren in de gemeente en dat Christus buiten de gemeente staat en de afgoderij en met name de afgoderij op dit 1948 afgodisch Israël of in een andere zin wat TRIN doet welke is de organnisatie van Mattheus en Rebekah van der Steen.
  3. Pastors die mensen op een geestelijke en natuurlijke wijze de mensen uitmoorden door valse leringen. Dus uitmoorden in geestelijke zin door een valse leer en in natuurlijk zin uitmoorden, wanneer diegene niet eens is met dat wat hij verkondigt, dat een valse leer is end an zien we vervolgens dat zij daarmee de kerk `om zeep’  helpen in geestelijk opzicht en vervolgens hebben ze daarmee ook in geestelijke zin de mensen in de kerk om zeep geholpen (Ab Klein Haneveld van het Nederlands Bijbelstudie Centrum;’de gebroeders Slagter; Joyce Meyer).
  4. Geldzucht ofwel de Gospel of Prosperity ofwel het welvaartevangelie. Het evangelie is daar niet aanwezig.  Alleen dat de voorganger, prediker erop uit is om van het publiek te stelen. We kennen ze allemaal. De C3 churches, die geld veel belangrijker vinden dan een zuiver evangelie van Jezus Christus.

Posted april 6, 2013 by Dutch Bible Research Center.

5 responses to “Voorgangers in de hel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik snap iets niet de hel is er toch niet hoe kunnen mensen dan in de hel komen als het er nog niet is ?

  2. Ik wil wel een reactie geven. Als mensen al in de hel zitten dan zullen ze op de dag des oordeels even opgeroepen worden om geoordeeld te worden tot de 2e dood. Want als eerste werden de valse profeet en het beest levend in de hel geworpen. [Openbaringen 19:19]. De overigen werden geoordeeld en in de hel geworpen in [Openbaringen 20: 11-15]. De andere teksten in de bijbel verwijzen naar dit moment.

    • Nou nee, de mensen die niet geloven zijn al geoordeeld, want ze hebben niet geloofd in de Zoon van de levende God Jezus Christus. Dus we zien heel duidelijk wat de Heer Jezus Christus hier zegt. Daarom moet de mens wedergeboren worden en in de leer van Christus geloven (dat is de smalle weg) en dat is op grond van het geloof in de Heere Jezus Christus en zo hebben we Zijn genade gevonden. IEDEREEN die niet in Christus is gaat naar de hel! Daar is geen uitsluitsel over in welke volgorde. Het maakt niet uit welke leer je buiten de leer van Christus volgt en welke leer je pakt. Wanneer je niet de leer van Christus hebt aangenomen om zalig te zijn en te blijven en in die genade te wandelen die onder de Boom vdes Levens is en dan ben je wedergeboren heilig en rein in Christus en dat voor de eeuwigheid (1000 jaar). Amen.

    • Dat klopt en dat moment is al NU. hoe raar ook er is geen natuurlijke toekomst en verleden meer nu we in de Hemelse tijdsindeling zitten. Het is nu of in de euwigheid. We zend at ook n wat ze geloven, maar vooral ook in wat ze leren. Of ze zitten in Christus of ze zitten onder het Christendom welke onder de geest van de antichristist zit. Ze hebben een andere messias; een andere god (Satan) en ze hebben een andere geest die ze heilig hebben verklaard. De messias heet Simon de Tovenaar die ze valselijk Jezus Christus hebben genoemd. Mag de Heere U zegenen. Amen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: