Valse Profeet David Wagner   7 comments

 

davewagner

Peter Wagner is een valse profeet. Nu hoe herkennen we een valse profeet. Wanneer we even buiten het Christendom stappen en zeggen, dat we in Christus een nieuwe schepping zijn en geloven dat van harte en we geloven ook van harte met Christus te zijn gestorven en ook met Christus zijn opgestaan, dan hebben we dus ook één ding, namelijk: geestelijk inzicht en dat vanuit de Bijbel. Dan weten we dus ook, dat alle profetieën in de Bijbel staan en dat er niets meer bij komt. Hoe herken je een valse profeet.

1. Hij houdt zich met de natuurlijke zaken bezig terwijl God juist de geestelijke zaken in de Hemel ziet en dan zien we, dat het zijn uiting heeft op deze wereld. Wagner wilt een `voorspelling’ doen en ze noemen het profetie, maar Wagner is dan gewoon een waarzegger in een evangelisch jasje en zijn schijn van godzaligheid spreekt boekdelen.
2. Een valse profeet heeft geen evangelie van het Koninkrijk, maar zit in de twee andere koninkrijken, waar juist de geest van de antichrist opereert in plaats van Gods Koninkrijk.
3. God spreekt NOOIT buiten de Bijbel om. We zien dat ook als waarschuwing in Gal. 1:6-9 en Opb. 22:18-19. Paulus zegt ook:”Wie een leer verkondigd die anders is als dat de apostelen en discipelen spreken, dan zijn ze dus vervloekt en in Openbaringen herhaalt Johannes dat weer, want wie wat toevoegt of afdoet aan de Bijbel, die gaat het volgende gebeuren: 1. God zal toevoegen de plagen de plagen die in de Bijbel beschreven staan en 2. wanneer we wat afdoen dan zal God dat deel afdoen van het Boek des Levens, en van de Heilige Stad (Hemels Jeruzalem, Gal. 4:26) va de dingen die in de het Boek beschreven staan end us ook niet alleen in het Boek des Levens maar ook in de Bijbel.
4. Gods plan is geestelijk. Als eerste in het collectieve geestelijke en dan gaat het door naar de geestelijke individu en dat zijn al diegene die in het Boek des levens beschreven staan.
5. Lees Jeremia 23 maar eens wat er staat over valse profeten en 2. Petrus 2 over valse leraars.

Nu we wetend at God zich alleen bezig houd met als eerste met de geestelijke mens en de geestelijke mens na de wedergeboorte laat groeien, zodat de nieuwe mens kan groeien; zien we dus ook dat we geen zin meer hebben in die oude mens te wandelen. Daar zit de politiek; filosofie (Col. 2:8) en religie (waar ook het christendom toe behoort met als zijn kerkjes, welke de herbouwde tempels zijn uit het Boek Nehemia) en zo zien we dat het Christendom een valse religie is net als de andere religies, maar het staat bijna in één lijn met het leven met Christus, die het Gelovig Overblijfsel (Ro. 4:4-5), maar het zijn onze vijanden.

Peter Wagner profeteerd niet over de geestelijke zaken van het Koninkrijk, want dat hebben de profeten in de Bijbel al gedaan. dan komt Wagner met het Lenterapport waar God noch part noch del aan heeft. Die man verkondigt een andere Jezus, die negeert wat er in de Bijbel staat en de Heilige Geest, die ze de Heilige Geest noemen mag je je afvragen welke gest ze nu weer heilig hebben verklaard. Want niet iedereen die Here Here zegt zal het Koninkrijk Gods binnen gaan. Het gaat niet alleen of we gered zijn door het Bloed van Christus alleen, maar ook de levenswandel die we hebben.

Peter Wagner is gewoon een paragnost en een waarzeggerij in een evangelisch jasje. Niets meer en niets minder. Doch God heeft hen en andere valse profeten gegeven en net als Matteus van der Steen als voorbeeld en dat volgens 2.Tim. 4:3-4. De mensen willen horen wat ze willen horen, maar e willen iet naar God luisteren en dus ook alleen die leraars hebben die ze zelf willen horen.. Nu ze worden door God zelf op hun wenken bediend en ze gaan er als gevolg hiervan ook linea recta de afgrond mee in. Net als dat TRIN uit de afgrond komt en ook met dit soort valse profeten. Ze komen uit de hel en ze zijn bestemd voor de hypocrieten en lauwen, die God alleen nu al uit Zijn mond gespuwd heeft. Ze staan onder de geest van de antichrist en ze zijn nooit van Christus geweest.

Van dit soort lieden dienen we juist een hele grote afkeer van te hebben zegt Paulus in 2.Tim. 3:5. We zien dat ook dat in 1.Tim. 4:1 en op meerdere plaatsen. Het is de Eindtijd. we moeten uiterst voorzichtig zijn. TRIN lijkt van Christus, maar het komt uit de afgrond. David Wagner en de andere profeten op de Elijah list van de valse profeten lijken christelijk, maar het is een ontwikkeling van Satan, die God weer kan gebruiken om zo de uitverkorenen te misleiden. Kijken we naar wat ze zeggen. Ze zeggen namelijk dat God nu grotere dingen doet als in de tijd van de Heere Jezus Christus. Nu de Heer Jezus deed een wonder en teken alleen wanneer daar een geestelijke betekenis achter zat. De tekst die ze gebruikten staat inderdaad in Openbaring 13:11-18, maar daar staat in vers 11 het beest die uit de aarde opkomt. Dus het komt van de geest van de antichrist, dus van satan en satan die doet grotere wonderen en tekenen om zo ware het ook de uitverkorenen te misleiden. Laat ons niets wijsmaken. Satan gaat rond als een briesende leeuw nu en vele valse profeten zullen opstaan. Van zulke lieden dienen we een afkeer te hebben. Amen.

Advertenties

Posted juni 11, 2013 by Dutch Bible Research Center.

7 responses to “Valse Profeet David Wagner

Subscribe to comments with RSS.

  1. David Wagner. Kijk ook hier op de website anders bij http://www.trin.nl.

  2. Ik bedoel in dit geval David Wagner….. kijk op http://www.TRIN.nl

  3. God spreekt NOOIT buiten de Bijbel om> is een vals statement, feitelijk staat dat niet in de bijbel het is dus niet toetsbaar aan het woord. Dus wie voegt er nu iets aan de bijbel toe? precies dat doen jullie zelf

    hans dubbelmouw
  4. Een foto van David wagner en een verhaal van Peter Wagner erbij, is dat niet iemand beschimpen?

    hans dubbelmouw

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: