Arleen Westerhof — Nederlandse Profetische Raad   1 comment

westerhof

De Amerikaanse superapostel Peter Wagner ensuperprofetes Cindy Jacobs (bekend van het bidden met stieren) mogen dan elk jaar met een groep gelijkgezinden bij elkaar komen voor een ‘Apstolic Council of Prophetic Elders’, in Nederland hebben we sinds kort ook zo’n club die namens ons allemaal van God hoort wat Hij komend jaar in ons geliefde kikkerlandje wil gaan doen. Deze Nederlandse Profetische Raad wordt geleid door Arleen Westerhof van God’s Embassy (ja, daar heb je ze weer) in Amsterdam, en is natuurlijk ook gelinkt aan de door Mattheüs van der Steen opgerichte apostelsociëteit RAN. Inmiddels zijn de ‘profetische woorden voor Nederland voor 2009′openbaar gemaakt en wij adviseren alle goedgelovigen om hun stoelriemen goed vast te maken.

doedelzakHet schudden gaat namelijk in alle hevigheid door. Net zolang tot er een wijnzak tevoorschijn gaat komen. Een nieuwe wijnzak die op een doedelzak lijkt waarop God een opwekkingslied kan spelen, met als gevolg “een explosie van creativiteit op alle gebieden”. Jazeker, 2009 wordt “het jaar van versnelling van het tot stand komen van de nieuwe wijnzak.” Nederland is daar speciaal voor geroepen, omdat er nu eindelijk “een volheid van wanhoop is onder het volk van God.” God gaat dit jaar “vele apostelen en profeten doen opstaan die nu nog niet zichtbaar zijn.” Die zullen het Koninkrijk van God “door middel van het bovennatuurlijke laten doorbreken,” ook op het gebied van business. Daarbij moeten we wel oppassen voor “de geest van de Islam”, want “God geeft aan dat Amsterdam een bijzonder hoog risico loopt voor een terroristische aanval.”

Nee, deze profeten hebben echt niet toevallig De Telegraaf gelezen en zijn 100% zeker van hun zaak. Alle profetische wenselijkheden en open deuren zullen dit jaar uitkomen. De inhoud van dit ‘woord’ voor Nederland is namelijk getoetst door niemand minder dan Stacey Campbell, die schudden altijd heerlijk vindt, en Sharon Stone (of nee, het zal deze Sharon Stone wel zijn). Volgens Arleen “allebei ervaren leiders van nationale profetische raden.” Zij toetsen namens ons of dit werkelijk van God is, omdat “wij hiermee in Nederland nog relatief weinig ervaring hebben.” Ondanks deze garantie achtte de Nederlandse Profetische Raad het toch nuttig om een disclaimer bij te voegen die kortweg hier op neerkomt:

1. Komt de profetie niet uit, dan ligt dat aan jezelf, dan had je er maar “in moeten wandelen”.
2. God is altijd erg onbetrouwbaar in zijn timing; dik kans dus dat Hij van zijn eigen woorden afwijkt en het pas over honderd jaar in vervulling laat gaan.
3. Komt de profetie nóg niet uit, dan kan het zijn dat God van gedachten is veranderd omdat je je tóch hebt bekeerd.

Laten we gewoon zeggen dat al die “wild west profetieën” hier ook door dit soort personen worden aangenomen en de Bijbelse profetieën laten vallen die we voor onze ogen zien gebeuren. De Wild West profeten van vandaag de dag  schijnen alles te zijn. Nu de Profetische Raad van Nederland schijnt een rechtstreekse link te zijn van de Elijahlijst en de Zedekiahlijst van de valse profeten.  Op website van de Nederlandse Profetische Raad  staat gelijk aan de extreem profetische en de ultra charismatische hoek en dus ook uit de Elijahlist van de Kansas City Kansas groep en de Torontobeweging en we zien aan de links op die site dat ze daar dus vandaan komen.

Arleen Westerhof is een valse profeet en een hoer van het meest onzuiverste geestelijke soort. Zo zwart als haar huid is zo zwart is ook haar hart. Zij is een valse profetes ofwel van het zelfde kaliber als Heidi Baker; Angela Greenig; Tineke Bouwman (heeft een jongerencentrum in Nederland en zij demoniseert de Jeugd en is op de Officiële Dodenlijst van de Christelijke Leiders geplaatst);  Mendez en nog meer uit de Elijahlist; Mattheus van der Steen en dus ook Patricia King.

Arleen Westerhof is een diep vervloekte zwijnenhoer voor het aangezicht van Christus (Mattheus 7:6)  en we zijn Christus dankbaar dat zij de geest van Jezebel heeft zodat zij na dit leven zo gedeporteerd kan worden naar de diepste spelonken van het dodenrijk. Zij is de aangewezen figuur daarvoor, want de vrienden die ze uitkiest; zo zit ze zelf ook in elkaar. Kijk maar even op de dodenlijst dan zie je haar ook opstaan. De Nederlandse Profetische Raad is een gelijksoortige website dan de Elijahlist van de valse profeten uit Kansas City Kansas en de Zedikiahlist van valse profeten.

Je ziet dat in die kringen vaak de vrouw op de eerste plaats staat en dat de man op de tweede plek komt. Zo’n vrouw noemt men een Isabella ofwl een vrouw waar de geest van Jezebel in woont.  Hoe moeilik dat uit een vrouw te krijgen is; zien we in dit filmpje.

Wilt u dat als vrouw in u krijgen zoals het ook in Arleen Westerhof zit? Aan u de keus.

Iedereen een heel non-profetisch 2013 toegewenst! Geloof maar in de profetieën die in de Bijbel staan. Amen.

Advertenties

Posted januari 20, 2014 by Dutch Bible Research Center.

One response to “Arleen Westerhof — Nederlandse Profetische Raad

Subscribe to comments with RSS.

  1. yes bit what a pitty that you go to hell with all of them when u believe them

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: