Mission Possible van TRIN of GMF is De Grote Afval!!   2 comments

Hier even een bericht van TRIN: 

Voor Mission Possible 2015 sprak de Heer dat we ons uiterste best mogen doen om vertegenwoordigers van het Koninkrijk van God vanuit ELK land van de wereld naar Nederland te brengen!

De meeste mensen die nog nooit van Jezus gehoord hebben of nooit de kans hebben gehad om voor Hem te kiezen leven in landen die we “gesloten landen“ noemen. In deze landen is evangelisatie beperkt tot niet mogelijk.  Mensen die wel voor Jezus gewonnen worden en dit openlijk belijden bekopen dit vaak met een gevangenisstraf, marteling of zelfs de dood. Over de hele wereld bidden mensen voor deze gesloten landen om deze open te breken. En over de hele wereld roepen mensen tot God om deze naties in te gaan en Gods heerlijkheid en aanwezigheid mee te brengen!

Wij geloven dat het oogsttijd is en dat de Heilige Geest wil doorbreken in elk van deze geweldige landen die God zelf schiep. Het is tijd voor elk gesloten land om te worden geopend. Wij zien daarin ook fantastische dingen gebeuren over de hele wereld. Zo werden onlangs werden in Birma deuren geopend voor het evangelie. TRIN houdt in steeds meer landen die gesloten  zijn grote Gospel Music Festivals waar duizenden mensen gered worden wanneer ze kiezen voor Jezus en voor Hem gaan leven.

Niet alleen in de gesloten landen maar in ELK land wil God doorbreken omdat het seizoen is aangebroken dat Jezus terug gaat komen en Zijn Glorie steeds meer aan het toenemen is. Een seizoen waarin alles mogelijk is. Mission Possible 2015 is een vijfdaagse, internationale zendingsconferentie voor mensen die een hart hebben voor opwekking en transformatie en geloven in een zielenoogst van vele mensen.

Ook in 2015 wordt Mission Possible opgezet in samenwerking met TRIN, House of Heroes en Iris Ministeries. Het is bijzonder dat we samen met deze partners opnieuw zovelen mensen en natiën gaan bereiken!

Daarnaast zullen op Mission Possible 2015 opnieuw vertegenwoordigers van de (wereldwijde) gebeds-, evangelisatie-, apostolische kerk- en zendingsbeweging aanwezig en betrokken zijn! Samen met deze partners en vele andere partners en organisaties verlangen we ernaar miljoenen zielen te kunnen winnen. 

Hier zien we wanneer we scherp kijken dat TRIN gewoon mensenwerk is. Het is het doen voor God wat belangrijker word dan dat Christus zijn willen en werken door ons heen doet naar Zijn welbehagen (Philip. 2:13-14). Straks eist Jezus van hen ook om zwaar voor hem te zwoegen om zo meer loon in de Hemel te kunnen verdienen. Lees nu maar eens Rom. 3:20 en Rom. 4:4-5. Ze zitten onder de Juk der Dienstbaarheid (Gal. 5:1) en ze hebben daardoor wel een relatie met Simon de Tovenaar die ze Jezus Christus noemen, maar niet met de Zoon van de levende God en daardoor kunnen we zien dat ze 100% onder de geest van de antichrist staan. Dus Trin ofwel GMF is van satan en satanisch

Beste mensen even heel simpel. Het is niet ons werk, maar Gods werk en Hij doet dat op Zijn tijd en op Zijn wijze en we kunnen of met Gods Plan mee en dat wij een deel van Zijn Plan zijn en dat we dan zien dat wij dan volgens Zijn plan die onder de Boom des Levens Zijn werk doet en van het geloof en in Genade opereert. Het is NU de tijd dat de grote afval komt en daar doet TRIN ofwel GMF heel diep aan mee om een schijnopwekking te verkrijgen met een evangelie welk geen evangelie is en zodat de mensen op die wijze overgaat naar een ander evangelie welke is het evangelie van het Christendom en niet van Christus. TRIN ofwel GMF werkt aan Mission Possible 2015. We moeten ook kijken wie dat opgezet heeft en van waaruit dat komt. 

IRIS Ministries Heidi en Roland Baker:

 

Is van Heidi Baker, die gratis bij jouw zoontje een paar aardige demonen kan imparteren. Zie hieronder:

 

 

Heidi Baker is één van de Religious Diva’s en is een Jezebel met een Jezebel geest en dat is haar zogeheten geest die ze Heilig heeft verklaard. Ze is nooit van Christus geweest en dat zal ze ook nooit worden en in Mozambique zien we dat ook. Daar menen heleboel mensen Christus aangenomen te hebben, maar ze zijn nooit bekeert tot Christus, maar tot een andere messias die ze Jezus Christus noemen. We zien haar naam staan op de Elijah list* van de valse profeten en we zien haar ook op de Zekediahlist** van valse leraren en ook word er op Youtube heel heftig voor haar gewaarschuwd. Dit geldt ook voor Angela Greenig en Patricia King. Zij menen  wonderen en tekenen en bevrijdingen te kunnen doen vanuit een andere geest dan de Heilige Geest. Waarom kunnen we dat zo stellig zeggen? Kijk maar wat ze geloofd en wat ze leert; hou dat tegen het Licht van de Bijbel en het is zonneklaar dat we te maken hebben wat Angela Greenig betreft met een duivelse exorcist als met een uit de dood opgestane vrouw die de leer van Christus te harte neemt en vanuit Gods Plan te werk gaat. Dat geldt bij Heidi Baker exact hetzelfde.  We zien ze allemaal op de Elijahlist van de valse profeten en de Zedekiahlijst van de Valse leraren en Profeten staan. Daar staan alle valse profeten en leraren uitgestald en zij zullen ook een enkele reis dodenrijk krijgen op het moment dat ze dit leven verlaten. Dat is hun lot en passie. Natuurlijk ontbreekt Heidi Baker, Angela Greenig en natuurlijk Patricia King ook niet. 

Nou Mattheus van der Steen die diepe vriendjes is met Patricia King; Heidi Baker en de geestelijke moeder van zijn nog veel zieker ogende en makende vrouw Rebekah van der Steen, die nog te smerig is om in een hoerenkast op de Amsterdamse wallen haar `koopwaar’ te tonen; zien we nu op dit ogenblik dat de Hoer Rebekah met de Pooier Van der Steen met al deze valse profeten aan de bak om een nieuwe wereld te creëren in plaats van dat God deze op Zijn tijd maakt. Zij behoren terdege ook op die lijsten. Het Gelovig Overblijfsel is Christus zo dankbaar dat ze in ieder geval niet bij Christus in de Hemel te vinden zijn. Wie hun serieus neemt loopt achter elkaar met hun de afgrond in ook. Dat is een feit!!

*Elijahlist van de valse profeten

 ** Zedekiahlist van de valse leraren 

Angela Greenig

U ziet Angela staan die valse leraren ophemelen en en ook die valse zender, die alleen maar van dei voorspoed evangelisten, die miljarden Dollar verdienen door vele mensen via de TV op te lichten, staat op te hemelen. Zij is de geestelijke moeder van Rebekah van der Steen en haar valse bevrijding, de toch nog steeds moet komen.  

Hier Angela Greenig met haar 5de Bruid van Satan Rebekah van der Steen: 

The woman on the right is Angela Greenig and the still 5th bride of Satan on the left is Rebekah van der Steen. Inmiddels is Mattheus van der Steen wel gewend om seks te hebben met de 5de Bruid van Satan. de demonen vliegen om je oren bij de familie van der Steen!!

Mattheus van der Steen:

Please you are warned now. When you follow those kind of false people you really will burn in hell for eternity, because you follow a false gospel. 

 

Ons advies: Geef geen geld (meer) aan TRIN of GMF. Support ze ook niet in hun gebed!! Ze hebben Christus niet en ze doen zich voor als Christelijke leiders, maar ze zijn het niet. Het zijn charlatans en Jezebel (Rev. 2:20). Zij gaan na hun leven naar de hel en ze willen jou met jouw support er ook in meenemen. 

Advertenties

2 responses to “Mission Possible van TRIN of GMF is De Grote Afval!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Waar is de torontoblessingNog zon stelletje waanzinnigen die dierengeluiden nadoen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: