Rebekah van der Steen komt uit de hel   3 comments

rebekka2

Rebekah van der Steen had hier Kanker. Nu is ze een kankergezwel uit het brein van Satan zelf net als haar man Mattheus van der Steen.

 

Hoe geloofwaardig is het verhaal van Rebekah van der Steen over haar gedwongen deelname aan en bevrijding uit een satanische sekte? Er worden nogal wat spectaculaire beweringen gedaan in het artikel, die door EO-journaliste Mirjam van der Vegt ten minste nagetrokkenhadden kunnen worden. Dat is duidelijk niet gebeurd en het dus opmerkelijk dat Visie dit interview zonder wederhoor heeft geplaatst. Het staat of valt met de vermeende herinneringen van één persoon die in haar jeugd getraumatiseerd lijkt te zijn. Het gangbare argument is dat officiële instanties de slachtoffers tóch niet geloven en dat het natrekken van feiten mogelijk leidt tot stalking en repressailles vanuit de satanssekte. Maar daarmee is het verhaal volledig oncontroleerbaar en is het hooguit ‘waar’ voor de persoon in kwestie. Een evangelische variant op het fantasierijke loverboy-avontuur van Maria Mosterd.

Na haar interview voor Visie heeft Rebekah haar verhaal ook voor de camera gedaan. Drie jaar geleden trad ze op in het televisieprogramma ‘Extreme Prophetic’ van Patricia King. Deze dame kennen we nog van haar bijzondere bediening in mortuaria, een charismatischeluchtvaartmaatschappij, haar samenwerking met tattookoning Todd Bentley, en als Mrs. Xtreme in The Trincredibles. Rebekah is in deze aflevering van ‘Extreme Prophetic’ onherkenbaar in beeld gebracht, terwijl ze haar duistere verhaal nog eens uitgebreid vertelt, met deze keer nóg meer spectaculaire details.

Kort na uitzending is deze aflevering van de website van ‘Extreme Prophetic’ verwijderd, volgens de organisatie op verzoek van Rebekah zelf die na het interview last zou hebben gekregen van ‘demonische aanvallen’. Toch staat de uitzending nog wel op YouTube. Deel 1 HIER en deel 2HIER. Rebekah’s stiefmoeder Angela Greenig, die haar na de ingrijpende sekte-ervaring heeft begeleid, komt in deze uitzending ook aan bod met haar perspectief op de zaak. Saillant detail is dat in de aftitelingspecial thanks uitgaan naar Melliena Beckman, redacteur van EO Netwerk en collega van Van der Vegt.

Niet alleen Rebekah’s getuigenis blijft een mysterie, ook haar levensloop is niet te achterhalen. Onder haar meisjesnaam Rebekah Krell is alleen een vertederend berichtje te vinden dat ze jaren geleden op het forum van haar ‘geestelijke vader’ Jerry Gaffney plaatste en waarin ze vertelt dat ze de man van haar dromen heeft ontmoet, een familielid van de beroemde bijbelsmokkelaar Anne van der Bijl. Ze gebruikt als nickname ‘carpenoctum’(pluk de nacht), wat nogal opmerkelijk is voor iemand die de duisternis is ontvlucht. Rebekahs toekomst is gelukkig wél duidelijk: volgens een profetievan Gerard de Groot op de Heaven on Earth-conferentie van 2009 zal ze “het satanisme splijten in Jezus’ naam”.

Kort na het interview met Rebekah publiceerde Visie een tweede artikelover ‘satanisch ritueel misbruik’, waarin ‘feiten en meningen’ op een rijtje werden gezet. Ook dit artikel is van de hand van Mirjam van der Vegt, evenals een bewonderend artikel over de dromen van Mattheüs van der Steen. Het lijkt erop dat Van der Vegt zelf een believer is als het gaat om het werk van TRIN, wat haar gebrek aan doorvragen in ieder geval zou verklaren. Vijf jaar geleden werd daar op het forum Potdorie.nl al eens eenkritische noot over gekraakt. Hier wordt ook uitgebreid ingegaan op de problematiek van ‘hervonden herinneringen’ en DIS/MPS.

Het is allemaal boerenbedrog wat ze daar menen te verkondigen. Immers de profetie van Gerard de Groot , dat zij het occulte gaat splijten is een leugen, want nu zit diezelfde Rebekah van der Steen-Krell, zoals ze officieel heet; heeft een ander evangelie; een andere Jezus en ze heeft de geest van de antichrist als haar zogenaamde `Heilige Geest’ omarmt (2.Cor.; 11:3-4). Ze is gewoon het occulte weer ingegaan, maar dan met een soort van Evangelisch Jasje. Typische Wolf in schaapskleren (Mattheus 7:14 e.v.).  Dan zien we dus dat haar D-Day zoals ze zelf noemt wel; de datum 13 augustus 1999 zou moeten zijn geweest, maar occult is ze altijd gebleven en een prooi van Satan dus ook. Ze is nog nooit uit de doden opgestaan, want ze zitten gewoon nog onder de wet en in de zonde. Ook hun eeuwigheid staat al vast. Ze gaan nu met een vals evangelie de afgrond in. Mooie plaats voor dit soort valse leraren en valse profeten. Precies wat we dus ook willen hebben, want zulke lieden wil je gewoon bij Christus in de Hemel niet tegenkomen. Dus de hel voor hen is dus gewoon de beste optie, die God nog voor hen heeft. Lekker. Immers zulke lieden gunnen we het gewoon, dat ze via hun valse leer de afgrond in worden gebonjourd. Nu weten we wie er bij TRIN de leiding heeft. De staf van TRIN zijn de hoeren; Mattheus van der Steen is de pooier en zijn vrouw Rebekah van der Steen -Krell is de hoerenmadam. Dit stel zijn beiden onafhankelijk twee grote tumoren uit het brein van Satan zelf. Dat moet zo blijven ook, want je wilt ze in ieder geval bij Christus in de Hemel niet tegenkomen. Dus zijn ze overgeleverd aan Satan, zodat ze alleen nog maar de leugen geloven. Ik kan niet wachten. Ze staan niet voor niets op de Officiële dodenlijst van de Christelijke leiders, te vinden op deze site. Kennelijk weet Rebekah van der Steen niet  voor 1% wat voor een zwijnenhoer ze is voor het aangezicht van Christus zelf en wat Mattheus van der Steen voor het aangezicht van Christus zelf. Amen. Het dodenrijk zit juist lekker gevuld met dit soort bastaards. Amen.

Advertenties

3 responses to “Rebekah van der Steen komt uit de hel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mensen die een leugen evangelie hebbend ienen we niet lief te hebben, maar dienen we juist te negeren. Zij hebben geen Christus, noch de Heilieg Geest en hebben een andere god dan de God die de Heere Jezus Christus heeft (2.Cor. 11:1-10). Je zal wel een vriendje zijn van die charismatische malloot Mattheus van der Steen, die zelf zijn mond dient te houden, want hij heeft zelf nog geen kankergezwel op de grond zien stuiteren. Stuitend is wel dat hij met zijn vrouw naar het ziekenhuis moest daar die kankergezwel namelijk iook niet op de grond was terechtgekomen en zelf heeft hij in zinjn eigen club ook geen kankergewellen op de grond zien vallen. Wanneer je dat soort mafkezen steunt dan heb je geen recht van spreken. Wij geven aan wat de Bijbel daarover zegt meer niet. Ben je het dara niet mee eens, dan zal toch rekening gehouden moeten worden met Openb. 22:18-19. Dat oordeel komt niet van ons, maar van de God van de Heere Jezus Christus zelf. Jammer, maar zo is het éénmaal. Wij geven het alleen maar door. En neen, God heeft wel de zondaren lief wanneer ze nog tot geloof in de Heere Jezus Christus kunnen komen, maar de bastaards met al die valse leringen heeft God niet lief. Ze kunnen nog steeds naar Christus toe om zich wederom tot bekering te laten komen, zoals Apostel Paulus dat ook zegt in Hebr. 6:4-8, maar doen ze dat niet dan behoren ze niet tot het Gelovig Overblijfsel, maar tot de Grote Afval, die namelijk eerder komt. Ze zijn niet van Christus; Apostel Paulus noemt ze `bevlekten (Tit. 1:15); de Heer jezus noemde het geveinsden en hypocrieten en Peterus had er in 2.Petrus 2 weer een ander woord voor. Zeugen en honden. Tevens zijn wij een gelovige in Christus, die namelijk niet ervoor vrezen om de Waarheid uit te leggen en hoe het werklijk in elkaar zit. Kennelijk heeft u geen weet van het feit wue nou de oprecht gelovige zijn en wie de hypocrieten. Meneer Qualm u moet zef eerst eens oprechter en beter de Bijbel lezen voordat u op deze site uw valse commentaar laat horen. Amen.

  2. dat rebeka een leugen vertelde wist ik al.maar het ergste vind ik nog dat ze de leugen over en over vertellen.en dan spreek ik niet alleen over rebeka maar ook over elly loos die zogenaamd heks is geweest.ze gaat zo vaak de fout in dat er geen enkele heks tot bekering gaat komen.want een heks weet meteen dat er leugens worden verteld.maar een goedgelovig christen niet.toen ik dit aan een van die zogenaamde exheksen vertelde,zei ze ach een leugen vertellen is niet erg zolang je er mensen mee bekeerd.Hoe wil je mensen bekeren met een leugen.ik was zo verbaasd.geen wonder dat de kerken leeglopen.en rebeka heeft volgens mij een psychische storing.een persoonlijkheidsstoring die verdomd veel op borderline lijkt.het is eigenlijk heel erg zielig als je zo in je eigen leugens gelooft.maar goed ik laat ze in hun sop gaarkoken.een ieder die in zulke gekken geloofd is niet waard om aandacht aan te geven.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: