Heks Rebekah van der Steen in België.   2 comments

Rebekah in Belgie

 Beste mensen uit België. Rebekah van der Steen is de vrouw van Mattheus van der Steen en zij is verbonden bij de christelijke Satanskerk TRIN. Zij hebben de Kabalklah en de New Age in het Centrum van het Evangelie staan en zij is met recht zoals de vijfde bruid van Satan te noemen, die zeven maal satansier is geworden door haar valse bevrijding. Zij is vol van hekserij en valse profetieën de mensen uitgesproken krijgen. Rebekah van der Steen is vol van Afgoderij; hoiererij en meer van dit soort zonden en haar leven is hiermee totaal gevuld. Jammer dat ze Christus niet aanvaard heeft, maar een andere Jezus; een ander evangelie en een andere leer die bij de leer van hun past, want ze is er nu 7 maal zwaarder demonisch bezeten als dat ze was toen ze nog als 5 de bruid van Satan aan toe is geweest. Hun gemeente ligt zwaar onder de vloek van Satan en ze wilt niets anders dan daaronder te staan. Belgen ga daar niet naar toe. Zij is een door Satan bezeten heks in een evangelisch jasje!!

 

Advertenties

Posted februari 2, 2015 by Dutch Bible Research Center. in Uncategorized

2 responses to “Heks Rebekah van der Steen in België.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat u een andere God heeft moge duidelijk zijn. U volgt verleidende geesten en niet de Heilige Geest anders was u niet tegen deze site ingegaan. Het feit, dat hier de anonimiteit wordt gevolgd is, dat ik niet uit mij als persoon handel, maar juist in dienst van Christus sta en in de lijn van Christus handel, en die is een wreker van alle valse leringen. Het kan me ook niets schelen wat u over mij denkt, maar dat er een waarschuwende site moest komen voor eigenlijk de oprechte `baby’s’ in Christus moge duidelijk zijn. Want daar is deze site voor bedoelt. Niet voor zulke hypocrieten en godslasterlijke figuren als u, die recht wilt praten wat krom en satanisch is. U weet niet dat het Christendom een satanische religie is, die een evangelie heeft die haaks op het Evangelie van het Koninkrijk staat. Nu daar zit het hem. Daarom is het Jodendom en het Christendom broertjes van elkaar en Ohola en Oholiba zusters. Immers daar komen ze allemaal uit voort. Immers het Christendom zal ook de religie worden van de New World Order en dan praten we inderdaad over een andere god/God. Ik ben dus niet de `verdeler’, maar God laat me scheiding maken dat wat van Christus is en dat wat satanisch is. Dat wat komt uit de Rijk der Duisternis en dat wat uit het Koninkrijk van God komt ofwel dat wat uit de Derde Hemel (Gods Koninkrijk en daar zit ook het Evangelie van het Koninkrijk) komt en dat wat uit de Tweede Koninkrijk komt (Koninkrijk van Satan). De mens kiest namelijk of de tweede of der derde Hemel en dat hij onder de eerste Hemel en dat is hier op aarde onder de blauwe lucht. Immers dat is het Koninkrijk van de mens. Dat gezegd hebbende zet ik naam en toenaam ook erin daar ze weten naar wie ze moeten kijken wanneer er een valse leer gesproken word. De geestelijke consequentie en de zwaartekracht hiervan ligt niet in de werken van het vlees en de zonden maar in de Zonde. Dus in dat wat men geloofd en wat men leert. Of u gaat de weg via 2.Tim. 3:5 en bent een persoon die zich schaart onder de lieden die in 2.Tim. 4:3-4 worden weergegeven en waarbij de leraren in 2.Tim. 3:5 de wolven in schaapskleren zijn (Mattheus 7). Dan mag u zich aangevallen voelen, maar dan is een terechtwijzing hierin op zijn plaats, want u heeft een ander evangelie dan het Evangelie van het Koninkrijk en dus een ander evangelie; betekent dat u zelf nog uit de doden moet worden opgewekt en nog in uw zonde zit. Dat klopt ook, want u gelooft in stories ofwel fabels. Niet in het Evangelie van het Koninkrijk. U behoort de vorst van Tyrus toe, welke is Satan of Satanas en niet Christus Jezus zelf die ook voor u is gestorven. Immers die haat u. Die haat zit er zo goed in dankzij al die valse kerken en gemeenten, dat u echt behoort tot de goeroe van de New Age en van de New World Order. Ik geloof dat er ook een goede camaraman (helaas overleden) ook tot uw familie behoort, maar daar kan ik in verkeert zitten. Die bij RTL Nieuws aardige mooie foto’s heeft gemaakt. Gebaseerd ook weer op stories en verhaaltjes, maar hij hield zichzelf bezig met beeld en hij vertelde vanuit een foto wat hij werkelijk zag en observeerde. Hij was geen verhaaltjesverteller, maar hij zocht in tegenstelling tot u wel naar de Waarheid. Helaas geloofde hij niet en zit nu in de hel, maar het feit is, dat hij wel neen waarheid zocht. Hij deed tenminste een nodeloze poging, maar dat is zelfs bij u inderdaad vreemd. De Heer Jezus Christus gebruikte het tweesnijdend zwaard om scheiding te brengen. Verdeeldheid…. neen gewoon het kaf van het Koren en de schapen van de bokken scheiden. Dat geeft verdeeldheid, maar laat ook tevens zien wie de verzegelden in Christus zijn. Ubehoort duidelijk niet tot deze catagorie en dus heeft u gelijk. U hebt een andere god dan mijn God, namelijk de God van de Heere Jezus Christus. Amen.

    • Dat u een andere God heeft moge duidelijk zijn. U volgt verleidende geesten en niet de Heilige Geest anders was u niet tegen deze site ingegaan. Het feit, dat hier de anonimiteit wordt gevolgd is, dat ik niet uit mij als persoon handel, maar juist in dienst van Christus sta en in de lijn van Christus handel, en die is een wreker van alle valse leringen. Het kan me ook niets schelen wat u over mij denkt, maar dat er een waarschuwende site moest komen voor eigenlijk de oprechte `baby’s’ in Christus moge duidelijk zijn. Want daar is deze site voor bedoelt. Niet voor zulke hypocrieten en godslasterlijke figuren als u, die recht wilt praten wat krom en satanisch is. U weet niet dat het Christendom een satanische religie is, die een evangelie heeft die haaks op het Evangelie van het Koninkrijk staat. Nu daar zit het hem. Daarom is het Jodendom en het Christendom broertjes van elkaar en Ohola en Oholiba zusters. Immers daar komen ze allemaal uit voort. Immers het Christendom zal ook de religie worden van de New World Order en dan praten we inderdaad over een andere god/God. Ik ben dus niet de `verdeler’, maar God laat me scheiding maken dat wat van Christus is en dat wat satanisch is. Dat wat komt uit de Rijk der Duisternis en dat wat uit het Koninkrijk van God komt ofwel dat wat uit de Derde Hemel (Gods Koninkrijk en daar zit ook het Evangelie van het Koninkrijk) komt en dat wat uit de Tweede Koninkrijk komt (Koninkrijk van Satan). De mens kiest namelijk of de tweede of der derde Hemel en dat hij onder de eerste Hemel en dat is hier op aarde onder de blauwe lucht. Immers dat is het Koninkrijk van de mens. Dat gezegd hebbende zet ik naam en toenaam ook erin daar ze weten naar wie ze moeten kijken wanneer er een valse leer gesproken word. De geestelijke consequentie en de zwaartekracht hiervan ligt niet in de werken van het vlees en de zonden maar in de Zonde. Dus in dat wat men geloofd en wat men leert. Of u gaat de weg via 2.Tim. 3:5 en bent een persoon die zich schaart onder de lieden die in 2.Tim. 4:3-4 worden weergegeven en waarbij de leraren in 2.Tim. 3:5 de wolven in schaapskleren zijn (Mattheus 7). Dan mag u zich aangevallen voelen, maar dan is een terechtwijzing hierin op zijn plaats, want u heeft een ander evangelie dan het Evangelie van het Koninkrijk en dus een ander evangelie; betekent dat u zelf nog uit de doden moet worden opgewekt en nog in uw zonde zit. Dat klopt ook, want u gelooft in stories ofwel fabels. Niet in het Evangelie van het Koninkrijk. U behoort de vorst van Tyrus toe, welke is Satan of Satanas en niet Christus Jezus zelf die ook voor u is gestorven. Immers die haat u. Die haat zit er zo goed in dankzij al die valse kerken en gemeenten, dat u echt behoort tot de goeroe van de New Age en van de New World Order. Ik geloof dat er ook een goede camaraman (helaas overleden) ook tot uw familie behoort, maar daar kan ik in verkeert zitten. Die bij RTL Nieuws aardige mooie foto’s heeft gemaakt. Gebaseerd ook weer op stories en verhaaltjes, maar hij hield zichzelf bezig met beeld en hij vertelde vanuit een foto wat hij werkelijk zag en observeerde. Hij was geen verhaaltjesverteller, maar hij zocht in tegenstelling tot u wel naar de Waarheid. Helaas geloofde hij niet en zit nu in de hel, maar het feit is, dat hij wel neen waarheid zocht. Hij deed tenminste een nodeloze poging, maar dat is zelfs bij u inderdaad vreemd. De Heer Jezus Christus gebruikte het tweesnijdend zwaard om scheiding te brengen. Verdeeldheid…. neen gewoon het kaf van het Koren en de schapen van de bokken scheiden. Dat geeft verdeeldheid, maar laat ook tevens zien wie de verzegelden in Christus zijn. Ubehoort duidelijk niet tot deze catagorie en dus heeft u gelijk. U hebt een andere god dan mijn God, namelijk de God van de Heere Jezus Christus. Amen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: