Wiillem Ouweneel wordt Alien   3 comments

space-alien

Prof.Dr. Alien Alienkunde verbonden aan de Universtiteit van Eénwording op Mars.

Tijdens een bezoek van TRIN aan Indonesië deze maand heeft er een bijzonder wonder plaatsgevonden. Terwijl een aantal christenen, waaronder prof.dr. W.J. Ouweneel, uren had gebeden en gevast voor een doorbraak in de hemelse gewesten, verscheen er een groot licht in de lucht. Het had volgens hen een ovalen vorm en bleef boven hen in de lucht hangen. Er knipperden allerlei lichtjes en het maakte een zacht zoemend geluid. Een straal uit het midden van het lichtgevende object scheen op Ouweneel en vervolgens steeg hij langzaam op en verdween in het object. In het interview dat ik met Ouweneel na afloop had, vertelde hij:

Lichtgevend materiaal en engelachtige wezens

“Daar kwam ik in een reusachtige ruimte. Ik stond versteld dat de binnenkant van het ovalen licht zo groot kon zijn. Alles leek te worden gevormd uit lichtgevend materiaal. Het leek wel op een vorm van bioluminescentie zoals ik dat in mijn studies bij glimwormen heb gezien. Terwijl ik mij hierover verwonderde, stonden ineens twee engelachtige wezens voor mij — ik moest denken aan de serafijnen zoals die in Jesaja 6 staan beschreven, alleen hadden deze wezens rode ogen en hoorntjes. Tot mijn grote verbazing spraken ze mij aan in perfect Nederlands, zoals die in de Voorhoeve-vertaling gebruikt wordt. Het was alsof hun woorden vol vrede en liefde waren. Ze namen me mee naar een ruimte en als vanzelf ging ik op een soort lichtgevende tafel liggen. Ik voelde me niet gedwongen, maar het gebeurde gewoon. Het was alsof ik niets meer kon doen.”

Ouweneel wordt erg emotioneel als hij deze woorden uitgesproken heeft. Na een kort moment vervolgt hij: “Daar werd via mijn euh… anus een soort sonde ingebracht. De wezens noemden het ‘de sonde der alwetendheid en onbetwistbaarheid’. Toen ze klaar waren kon ik meteen weer bewegen. Heel vriendelijk namen de twee wezens me mee naar de plaats waar ik het ruimteschip binnen was gekomen. Het volgende moment was ik weer buiten en daalde af naar de groep christenen die vol verwondering naar mij staarden. Ik landde heel zachtjes en probeerde hen er iets over te vertellen, maar de emoties werden me teveel.”

Groot gezag, zonder tegenwerping

Een medewerker van TRIN vertelt dat er vanuit Ouweneels buik een soort licht straalde. Na deze ervaring ging Ouweneel met groot gezag spreken en niemand kon ook maar één enkele tegenwerping bedenken en voelde ook helemaal geen twijfel meer bij Ouweneels woorden.

Ouweneel: “In Nederland teruggekomen gingen enkele zogenaamde ‘christenen’ of ‘broeders’ hier allerlei vraagtekens bij zetten. Maar ik heb duidelijk een ronde vorm gezien en wat ik heb meegemaakt in dat ruimteschip kan door anderen, die bij mij waren, bevestigd worden.”

De hoofdredacteur van de EO Visie, Arie Kok, gaf ook zijn visie op dit bijzondere wonder. Hij stelde: “Natuurlijk zijn er weer kritische christenen die hier vraagtekens bij zetten. Maar ik denk dat je zulke zaken niet tot op het bot moet gaan onderzoeken. Het is vooral een getuigenis waarbij je Ouweneel op zijn woord moet geloven, en het wonder moet laten staan. Met Wie ben je aan het strijden als je dit hardnekkig wilt ontkennen?”

Naschrift: Ouweneel heeft met zijn uitgever afgesproken om een zevendelige studie over UFO’s en engelen te gaan schrijven.

Redactie Valse Leraars in de Eindtijd: 

Volgens ons heeft Ouweneel nooit naar mensen willen luisteren als het om het Evangelie gaat. Daarom heeft God het gewoon gedaan vanuit een andere weg. Daarom moet hij wel een speciale behandeling krijgen van een ander volk van kennelijk een andere planeet waar ook schijnbaar helpers van God zitten. De Aliëns.  Straks gaat onze Willem nog evangeliseren onder de Aliens.

media_xl_3888505

Willem Ouweneel in wording

3 responses to “Wiillem Ouweneel wordt Alien

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uit de bijbel, het woord van God: “Openbaringen 21:8 Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars, is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.”

    Is er iemand die me kan vertellen waarom de schrijver van bovenstaande stukje niet behoort tot de groep ‘leugenaars’ die hier wordt bedoeld?

    • Dat kan ik u vertellen, want de auteur is een andere auteur, dan diegene die hier de artikelen neerzetten. Wij zagen hier een zuiver woord of meer een mededeling en daarop hebben we geanticipeerd en dat op de site gezet. Leuk wetenswaardigheidje. Niets meer en niets minder. Niet al te zwaar aan tillen dus. Het was geloof ik ook nog een grap van de kant van de redactie van deze site.

    • Paul dient net als u de smalle weg te volgen. Dus moet hij de kerken van het Christendom uitblijven. Hij kan namelijk lang zoeken naar een Bijbelgetrouwe of zuivere gemeente hier op aarde, maar die is er niet en bestaat ook niet. Lees hiervan maar eens Ezechiël 16,23 en 27. En verder de 7 gemeenten in Openb. hoofdstuk 1-3. Want in elke kerk was een ster in de hand van de Heere Jezus Christus, die symboliseerde voor Satan. Dus inderdaad dan is uw eerste vraag ook beantwoord, namelijk dat het Jodendom en het Christendom als twee broertjes onder Ohola en Oholiba zitten welke is de Vorst van Tyrus en welke is de geest van de antichrist. Inderdaad. Dus het zijn satanskerken, waar satan werkt als een engel des Lichts en we gaan door de brede poort wanneer we die gemeente volgen en dat leidt naar de afgrond, zoals je wel weet. Daarom is breed de weg die naar het verderf leid en eng is de poort die naar het eeuwig leven leidt. En hoe komt dat? Dat zien we in 2.Tim. 4:3-4 en 2.Tim. 3:5. Amen.

Geef een reactie

