Valse leer Joyce Meyer   4 comments

Dit is een hele vervloekte onder de geest van de antichrist staande valse leer die ze brengt. We moeten voor haar bidden anders gaat zij echt de afgrond in.

Advertenties

Posted maart 18, 2013 by Dutch Bible Research Center. in Joyce Meyer

4 responses to “Valse leer Joyce Meyer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank u wel. Ik luister graag naar Joyce en lees haar graag. Maar ik heb soms wel mijn twijfels. Vooral als ze blijkt sympathiek te staan tegenover het boek van Peale: Positief denken. Vanuit mijn kerk word ik ook gewaarschuwd voor haar. Goed, u hebt kritiek op Joyce. Maar ik vrees dat u dat ook hebt op de kerk waar ik bij hoor. En daarin kan en zal ik u nooit volgen. En wie zegt me dat u spreekt door de Heilige Geest? Dat u op uw beurt geen dwaalleer verspreid? Ik zeg niet dat dat zo is maar het is wel een vraag die bij mij opkomt.
    Vr Groet

    • U had van Joyce Meijer moeten horen dat we alles toetsen in Gods Woord en dat Christus centraal moet staan in het Evangelie en niet de mens! Dat we juist naar dit soort leraren willen zien we niet alleen in 2.Tim. 4:3-4 en 2.Tim. 3:1-5 terg, want u wilt horen wat u horen wilt, maar aangaande de leer van Christus moet scherp gesproken worden hoe het wel zit. Vrouwen en prediken gaat niet samen. Daarom dient een vrouw ook niet te prediken in de Gemeente Gods, want ze zijn buiten het feit dat ze in het natuurlijke hoerig is wat voortkomt uit haar geestelijke hoererij. Nu weet u zelf niet meer dat Gods Woord en de leiding van de Heilige Geest het is die de kwade leringen van valse leraren en de leer van Christus, die alleen door Jezus Christus zelf gepredikt is geworden, dat zij het zijn, die daar de werkelijke zegen van krijgt. Niet van die Joyce Meijer met haar antichristelijke valse leer en haar geestelijke hoererij, die haar wel in materiële zin en in dit leven rijk heeft gemaakt is en blijft ze een kind der hel zevenvoudig erger als dat ze was voor haar schijn-wedergeboorte. Zij is door Satan op de wereld gezet om de bevlekten (=hypocrieten) te vergaderen en hen te geven wat ze willen hebben, maar het niet nodig te hebben. Joyce Meijer zit op de schoot van Satan!!

    • Oh dat kan best. Iemand die behoort tot 2.Tim. 4:3-4 wilt altijd een leraar op grond van 2.Tim. 3:5. Dan zien we dat het om geld draait, zie de rijkdom van mevr. Meyer (1.Tim. 6:6-10) en we zien dat u met haar de hel in gaat, maar wie luistert nou naar een vrouw? U overtreed hiermee één regel en dat is dat we geen vrouwen mogen laten prediken in de Gemeente van de Heere Jezus Christus (1.Cor. 14:34). Immers eerst was de vrouw in zonde gevallen en daarna pas de man en dat betekent dat vrouwen geboren hoeren zijn. Doch dat is niets nieuws.

      Johanna slaap maar lekke verder en ik hoop dat u ooit niet meer achter uw schijn-wedergeboorte aanloopt, maar dat u echt wedergeboren word en dat u de leer van Christus aan gaat nemen. U gaat de weg van de zelfverheerlijking van de mens en dat omweven met een evangelisch sausje, welk is natuurlijk een valse leer, want we dienen op grond van Rom. 6 de oude natuur voor dood te houden en kijk maar eens wat Gal. 2:18 zegt hierover en dus ook 1.Cr. 15:12-20. U dient nog uit de doden te worden opgewekt, want u zit nog steeds in de zonde. Lees maar eens Hebr. 6:4-8.

      Mag ik u heel veel succes toewensen in de diepste spelnken van de afgrond, want zulke bastaard behoren niet in Gods Koninkrijk thuis. Amen

    • U moet ook mij niet volgen, want ik ben slechts een boerenlul die tot het geloof in Christus is gekomen. Word dus geen navolgers van mensen, maar navolgers van Christus. Of iemand door de Heilige Geest werkt dat zie je wanneer je de Bijbel en Gods Geest als toetssteen ziet en oprecht in de leer van Christus wandelt, want dan krijgen we namelijk geestelijk onderscheid en da oordeelt God door ons, omdat de Heilige Geest en Christus in ons woont. Zo op die wijze komt de Heere Jezus Christus ook op deze aarde en niet als één persoon buiten ons om. We zullen Hem zien in de lucht, maar op aarde zien we Hem geestelijk namelijk in de broeders en zusters, die in Christus zijn en die de leer van Christus in ons hebben. Daarmee zien we dus ook, dat we in de Eindtijd waarin we nu leven juist moeten oppassen voor valse leraren, die spreken uit de tweede Hemel en niet uit de derde Hemel. Immers de tweede Hemel is satans territorium waar ook het Christendom en Jodendom onder zit en het zit onder de vorst van Tyrus. Da zien we in de derde Hemel Christus aan de Rechterhand van de Vader aan de Zijde van het Noorden. Dat is d Hemel van het Gelovig Overblijfsel die staat onder de uitverkiezing Zijner Genade (Rom. 11:4-5) en daar zitten de echte Joden op grond van Rom.2:29.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: